Ullared!

I eftermiddag ska jag o en gammal polare till Ullared. jag måste byta mina fotoalbum o förhoppningsvis hitta nya! sååå störande när man hittar fina billiga fotoalbum o köper 6st... ja då får de inte plats i min lilla bokhylla!!?!?!? gaaaa.

Igår städade jag med jobbet. bytte plastpåsar i sopställ runtom i Majorna o plockade skräp. det är lika glamouröst som det låter. haha. fast han jag jobbar med är skitrolig så det lättar verkligen upp stämningen! hehe.  var o tränade igår åså. var inte speciellt sugen o det var över 1 v sen senast. så det blev lite snabbt o hastigt gjort. vågade dock testa roddmaksinen. o attans va det var roligt o jobbigt!

kollade lite på kristallen igår samtidigt som jag satt i min fina åskboll o myste med mina grisar. kristallen vart helt värdelöst o se på. helt urbota tråka skämt o seeegt. såg typ 1h o sen gick jag o läste Nemi istället o somnade fort.

För övrigt är jag helt sjukt nyfniken på vilka som läser min blogg. några har jag ju koll på men inte alla. dåligt med kommentarer fast jag skriver kanske inte om så mycket kul. haha. men men. dethär är mitt liv. blir inte roligare än så. *asg*




Äääälskaaar min åskboll!!! den är finast i hela världen!! =)

hum. ska man ha bilderna i bloggen överst eller underst eller där man skriver om bilderna??!!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Det kan ju åxå vara så att folk inte kommenterar för att det helt enkelt inte finns något att tillägga ;-)



Angående bilderna, så beror det väl mest på ens stil och om man ser bilderna som det huvudsakliga, som en del av texten eller som ett komplement till den.



Själv tycker jag att det blir bäst när den som skriver lyckas blanda text och bild. Ett exempel från min favoritbloggare: again.html" rel="nofollow">http://blog.trystingfields.com/blog/2006/08/aloneagain.html

2008-09-09 @ 07:48:22
Postat av: Helena

Hehe, det blir dyra fotoalbum! :-P Men alla anledningar är bra för att få åka till Ullared. ;-D

2008-09-09 @ 08:49:13
Postat av: Magnus

Verkar som att webblogg.se sabbade länken. Nytt försök: http://tinyurl.com/6ghxus

2008-09-09 @ 16:47:31
Postat av: Magnus

GAH! Nu då? http://tinyurl.com/5efrr9

2008-09-09 @ 16:48:23
Postat av: Helene

Hittade du något i Ullared?

2008-09-09 @ 19:48:25
URL: http://kontrolleradgalenskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0