Speldag

Igår så spelade jag massa. först så repade jag med bandet. vi spelade in 2st låtar o käkade falafel! sen åkte jag o träffade ewa som jag nog inte träffat på typ 10 år eller så. helt galet. brossan hängde åså med. vi lirade jorden runt på 80 dagar o nått annat spel som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på men som vart helt sjuuukt kul. påminde jättemassa om "kingdoms" som jag fick av magnus! det var nån galen tysk som gjort detta spelet åså! kommer bli fler spelkvällar i höst. nån mer som vill hänga på?

Julia lägger sång på "Give in and give up"


Pär vart lite sur när jag gav honom nått
taskigt kort. haha


Värdinnan Ewa
 

Kul pin o hitta hos en vegan =)

Kommentarer
Postat av: Magnus

Av facebookbilden på spelet att dömma var det Carcasonne (http://boardgamegeek.com/game/822). Klart det är ett tyskt spel, alla bra brädspel är tyska =)

2008-09-16 @ 07:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0