Sjukgymnast

idag ska jag till sjukgymnast igen. brukar inte bli en sån trevlig upplevelse. brukar mest göra jätteont o så säger de att man ska slappna av men det är ju inte lätt alls. hua. sovit kasst inatt åså. vaknade när linus gick o la sig i sitt rum o sen vet jag inte när jag somnade. drömde hemska mardrömar åså. hua.

verkar som jag kommer o få förlängt på jobbet. kommer jobba till typ lucia ist för mitten av oktober! o det är ju alltid bra!

Jag o älsk ska nog åka o kolla på hus på torsdag. med egen sjötomt! weeeee.. 7rum o typ 150 kvm!





Sen att den ligger långt bort i helv* får man väl ta =) längtar efter att bo på landet!!
ooo "egen" sjö. då ska jag köpa en kajak!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Oh, grattis till ev förlängt på jobbet! Kul! :-)

2008-09-02 @ 07:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0