Rise and Shine, You Foxy Lady

Igår tränade jag efter jobbet. vart igentligen helt slut efter jobbet för det vart väldigt slitit igår. men det var mest armarna som jag hade jobbat med då så jag tyckte att benen skulle få en omgång åså. haha.

på kvällen var jag o repade. vi spelade in min låt Rise and shine, you foxy lady. Min bästa låt. Tror knappt jag kommer o göra en bättre låt. men vem vet. haha. lät för jävligt när vi spelade in iaf. haha. fast vi hann inte med så många tagningar för klockan var så mycket. men det är kul o ha den inspelad iaf. synd att julia inte va med så vi kunde lägga sång.

idag kommer älsk hem från kalmar. han har varit borta sen i onsdags så nu är jag verkligen kram o puss sugen!

Kommentarer
Postat av: Helene

"Red light" är riktigt bra tycker jag dock!

2008-09-30 @ 11:49:46
URL: http://kontrolleradgalenskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0