Lustgårdarna

Det är internationell trädgårdsutställning i stan o idag ska vi åka runt på de flesta platserna med jobbet.
vi ska till trädgårdsföreningen, liseberg och gunnebo slott. får hoppas att vädret blir snajs. jag ska iaf
ha på mig gummistövlar i vilket fall. hatar o gå med blöta sockar en hel dag!

senare idag ska jag o linus o kolla på hus o sen om det är fint väder så är det utomhusbio som gäller.


i förgår dog en på jobbet..... en som jobbade på kontoret.. han fick reda på att han hade canser för
ca 1 månadsen... 2 av hans döttrar jobbar åså på jobbet.... vila i frid Blixt!

Kommentarer
Postat av: Helena

Nu är min blogg uppdaterad! :-)

2008-09-04 @ 21:56:57
URL: http://freeasabird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0