Lugnet efter stormen.

Igår tog jag ledigt vid lunch. Linus mamma, syrra o hennes 2 ungar kom o hälsade på. Vi var i Linné o käkade pizza. De stannade i typ 4h. Ungarna är heeeelt sjövilda. De har så mycket energi och är överallt och ingenstans hela tiden. vart helt galet o gå med dem i stan och vara på restaurang. o de pratar o tjatar heeela tiden. puh. vart helt slut när de åkte. haha. o hade ont i huvudet! fniss.

Vart skitfint väder igår åså. De senaste veckorna har varit helt fantastiska!
Här sitter jag o solar! =)


Vi var även en sväng upp på ramberget.
Som vi alltid åker till när vi har gäster! haha.
Typ. Men det är så fint o se över hela staden!



Sen var vi en sväng hemma hos oss åså.
Katterna blev helt livrädda över ungarna som
"stimmade" hela tiden så de låg mest
under min säng. Haha. Söta men jobbiga barn.




De fikade och jag drack vatten. Haha.
Jag hade ju precis syndat med pizza ju!


Sen kidnappade de min älskling så nu
ska jag vara gräsänka i 1v =((

Kommentarer
Postat av: Helene

I dag har jag dammsugit, så nu kan du komma och dricka te nån dag hehe

2008-09-25 @ 18:51:06
URL: http://kontrolleradgalenskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0