Lång kväll.

Igår kändes det som tiden efter jobbet varade läääänge. Hur snajs som helst! Annars tycker jag att kvällarna går attans så fort. Jag hann sova 1h, städa hos djuren, duscha, handla mat, laga mat, kolla på rena rama rolf, tvätta, diska, käka äppelkaka, kolla på top model, sitta vid datorn o kolla på nya serien... o lite andra grejjer. hur snajs som helst!

Jag o linus käkade middag ihop. vi käkar gansk olika grejjer. jag käkade rotmos gjort på potatis o morötter, 1st sojakorv, paprika o lök o drack vatten, linus käkade winerbröd, korv med bröd, ketchup, potatissallad o drack läsk till det. haha.

idag ska jag lämna in jobb-bilen för den är söndrig på massa ställen o så krånglar bromsen. hehe. o sen ska jag o annelie plantera lite höstblommor. snajsigt. fast man vet ju aldrig med mitt jobb om man kommer o göra vad man planerat. haha. ibland har det dykt upp grejer som är mer akuta så då blir det annat o göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0