Jag har skakat en mästares hand!

I fredags var jag mamma o pappa hos bror o firade hans 25årsdag.. som är imorn =)
Brors tjej sandra var åså med.


Jag fick åså en present!! Mormor hade stickat en finfin
halsduk till mig.....


... och även en till sandra! så himlans gulligt av mormor!



Igår var jag o pappa på bokmässan. det var jäääätteroligt på bokmässan och helt sjukt mycket folk som vanligt. Mitt mål för dagen var såklart att träffa min favoförfattare Håkan Nesser!!! Det var så kul att få se honom igen. först hade de en liten intervju med honom och sen började han signera sin nyaste bok. Jag gav fram min bok och sa till honom att han är min favoritförfattare. Han tackade och sa att det värmde. Sen sa han även att han behövde begåvade läsare. haha. så himlans gulligt sagt. han var glad och trevlig och när jag fick tillbaka min bok så skakade jag hans hand! Jag har skakat hand med en mästare!! =)



Mycket folk på bokmässan!


Fick även Henning Mankells nya bok signerad =)


Tråkigt att bokmässan var över. Längtar tills nästa års bokmässa!!
Jag köpte 2st inbundna böcker och hum 6st poket!
Och grattis till Gislaveds bibliotek som blev årets bibliotek!!!!

Kommentarer
Postat av: Helene

hehe jag träffade inga kändisar, de flesta av mina favvoförfattare är ju döda liksom....

2008-09-28 @ 19:06:49
URL: http://kontrolleradgalenskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0