Helgen ...

Helgen har varit helt oki. I fredags lagade jag o linus tacopaj o kollade på film. i lördags var jag o Lena på Majornadagen och gick stadsvandring, sen åkte vi en sväng till ikea. käkade god mat o slösade lite pengar. på kvällen var jag o lirade kort. igår var jag o ewa o jonas på världskulturmuseet, käkade god veganburgare på avenyn o sen var jag o ewa o kollade på Wall E. den vart ganska kass tyvärr.  se den inte på bio! hehe.

idag ska jag lämna in min bil för den läcker olja. suck. hoppas det inte blir för dyrt. lite jobbigt nu såhär innan lön. haha.

vad ska du göra i veckan?!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Va? Du är konstig! Wall-E är precis hur bra som helst, alla borde se den!

2008-09-22 @ 08:43:04
Postat av: Helena

Neee, Wall-E var ju jättesöööt ju! :-)

2008-09-22 @ 08:48:01
Postat av: Helene

hum nu kunde jag inte skriva till på MSN...skumt

JA blåbärsteet rockar! Du får komma hit och dricka te nån dag!

2008-09-22 @ 20:38:25
URL: http://kontrolleradgalenskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0