Helgen - Mat, kultur, uppstoppade djur, kräftskiva, repa m.m

I fredags em var vi på plantskola med jobbet. det vart snajs o kolla på massa massa finfina perenner. efteråt åkte jag med en jobbarpolare hem. hon tvättade min bil o jag dammsög hennes lilla hus för hon fick inte göra det för kiropraktorn. hehe. jag tycker det är så tråkigt o tvätta bilen så det vart helt oki byte för min del. hehe.



på kvällen åkte jag o linus till great india för att beställa mat. vi har inte käkat där på typ 4 månader o sen när vi hade beställt så såg vi att magnus satt där!! så vi beställde om att vi skulle käka på restaurangen ist för att ta med oss hem! trevlig överraskning. fast det har fax hänt en gång innan åså!

sen åkte jag o linus till mölndal o gick på kulturnatten i kvarnbyn. det vart urmysigt. vilken miljö o vilka lokaler!
gick på lantbruksmuseum o där hade de äckligt nog en uppstoppad HÄST!! o en uppstoppad GRIS! fyfan va äckligt!



hua så vidrigt! 
 
"roligaste" installationen var i trä med en motorsåg o avsågade ben! haha.


läskigt som fan eftersom det är sånt vi pysslar med på jobbet.. motorsågar ...


i lördags gick vi runda i skogen o sen var vi på kräftskiva på kvällen.
hua. är verkligen sååå glad att jag är vegetarian! min tacopaj vart urmumsig!



Idag har jag gått en timme i skogen o snart ska jag åka o repa o käka falafel från alibaba!!
ikväll blir det kanske spelkväll eller bio! får se hur det blir!

Mysigt att det är lite kallare på morgonarna nu! så man kan få ha sin nya mössa på sig!
Visst e den fiiiin?

Kommentarer
Postat av: Helena

Jaa, finfin mössa! :-D

2008-09-14 @ 11:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0