Hata Ullared.

Nej. igentligen så älskar jag ullared! fast ullared lurar mig o köpa massa massa grejjer. hehe. skulle ju "bara" byta mina fotoalbum igår.. o så handlar man för 1100kr. hum hum.. hälgeböcker, gardiner, lampa, div nyttoprylar typ schampoo o bakplåtspapper o sånt. hum. lite kläder... ja va köpte jag mer? =)


Satt i kö när jag åkte till ullared. denna lastbilen vart snygg! o så hade den regnr KEX!



Hittade en t-shirt som jag tyckte var himlans rolig. men jag köpte den inte =) hehe.

hum. eller skulle jag skriva texten först o bilden sen? hum.

Jag och underbara M hade iaf jädrigt kul till o från o i ullared =) hehe.
Vi handlade för typ lika mycket. fast hon fick pengar från sin gubbe o
handla för. hum. jag har minsann jobbat o slitit för mina pengar! =)



Vi delade en vagn som vi snabbt fyllde =) visst är min nya
lampskärm ruggigt snygg? massa gamla rockikoner på den!!!




fetfin solnedgång när vi åkte hem!


Och så till dagens svåååra fråga. kan man använda denhära lyktgrejsen
även när det inte är jul? är dessa supersöta små luvorna oki att ha framme
just nu? *hoppas det* va tycker du??!

Kommentarer
Postat av: Monica

Det var ju en hel del nyttiga saker, så det var väl inte helt fel, tycker jag! :-D

2008-09-10 @ 06:31:30
URL: http://www.metrobloggen.se/gealach
Postat av: Helena

Åååh, nu blir jag ju jättefrestad att åka till Ullared! :-P Dumma dig. ;-)



Hur gick det med fotoalbumen? Fick du dom bytta?

2008-09-10 @ 07:16:35
Postat av: Helene

använd den! jag har ju min tomte framme året runt!

2008-09-10 @ 09:38:01
URL: http://kontrolleradgalenskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0