Bil på lagning!

Igår lämnade jag in min stackars bil på lagning. hoppas det inte blir för dyrt. de ska ringa o säga va det kommer o kosta innan de börjar grejja på riktigt sen. kommer nog o betala vad det än kostar. för jag har ju världens sötaste bil!

Världens bästa Annelie på jobbet är så söt o erbjöd sig hämta mig idag på morgonen innan jobbet. hon får köra en liiiten omväg för att hämta mig. men det värsta är att hon är jätteallergisk mot djur så jag har tvättat alla mina kläder o har inte klappat djuren idag. Hoppas att det ska gå bra!! Lyx o få åka bil med nån som kör till jobbet! weeee.

Lite förkylder idag. det är dumt. får ju inte bli sjuker till helgen för då kommer mamma o pappa ner o vi ska fira bror. jag o pappa ska även gå på bokmässan på lördag! då ska jag träffa min favoförfattare HÅKAN NESSER!! har ju redan träffat honom en gång innan visserligen. men jag ska minsann få hans nya bok signerad hade jag tänkt!

Linus mamma o syrra med barn kommer hit imorn. Jag tänkte gå vid lunch imorn så jag åså hinner träffa dem innan de tar med sig linusen till kalmar. Linus ska vara där typ 1v =( Han ska på sin kära marknad o sen är det 1 årsen hans pappa dog =((

Får nog snart ta o bli Blåbärste hos Helene åså!

Kommentarer
Postat av: Helene

Hoppas att inte lilla bilen bli så dyr!

2008-09-23 @ 11:27:38
URL: http://kontrolleradgalenskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0