Bestulen

Igår var jag o Annelie o tränade på lundbybadets gym. Det var tjuvar i farten som klippte upp hänglåsen både hos tjejerna o killarna. tyvärr så klippte de annelies åså. De tog hennes kontanter =( men lämnade kvar plånboken. så alla kort var kvar. hua. otrevligt som fan! man tycker ju att det är mycket folk i omlopp men de lyckades endå. fyfan. o jag hade tur, mitt lås satt kvar! annars hade jag blivit av med min kentmobil, kamera o typ 600 pix som jag har tagit ut till bokmässan imorn. puh. fyfan för tjuvar säger jag bara. kränkande att de gör såhär!

äntligen fredag!!! puh. ska bli skönt med helg. ska hänga med mamma o pappa o bror hela helgen. bror fyller ju 25 år!

Jag ska ha semester v.44! funderar på om jag ska ta v.45 åså. jag har ju bara tagit ut 8 dagars semester iår så jag är kanske värd att ta 2 v på raken??! eller så sparar jag dagarna o får ut de i pengar ist. kan ju vara bra när man inte kommer o ha full inkomst på 2,5 månader i vinter (½ månads lön i dec, ½ månad a-kassa i januari om jag har tur). hum. hur ska jag göra? Pengar eller ledighet? Jag kan ju fax få ett jobb till våren o då är det kanske skönt o ha haft lite semester i höst?

Kommentarer
Postat av: Monica

Fasen vad jobbigt sådant där är! Det har hänt på mitt gym också, jag har dock haft tur.



Vecka 44 kommer vi till Gbg! :-D

2008-09-26 @ 06:23:35
URL: http://www.metrobloggen.se/gealach

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0