11e september.....

T har uppkörning idag!! Lycka till! M har Bf idag! vet dock inte om det har kommit nån bäbis än. messade hennes man igår o han har inte svarat. hehe. 11 september är annars en dyster idag. Det hemska som hände World Trade Center har väl ingen glömt? inte heller att Anna Lindh dog på detta datumet för 5 årsen. fast för mig är den stora sorgen att det är 5 årsen min kanin Dino dog. Vila i frid lille ninis. Idag är det även 5 årsen jag såg Tindersticks!

Ikväll ska jag o kusin Julia på opera!!! får se om jag kan överleva 4h på operan. det är tveksamt. men jag ska verkligen ge det en chans. första gången jag går o ser en opera!!

för övrigt mår jag skit efter en dålig natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0