Semester

Japps. Nu är det klart att jag ska ha semester v. 44 o 45! Ska bli sååå skönt. Blir nog en runda till stockholm men annars är det typ inget planerat. Borde skaffa hålfotsinlägg o E-körkort. Men annars är det lugnt. Igentligen skulle jag vilja ha semester nån vecka senare, men nu får jag o linus 3 dagars semester ihop o det blir najs! Så skönt o ha min älsk tillbaka hemma igen, men snart åker han ju på europaturné med sitt band.

Idag ska jag på "kurs" o lära mig o fylla i lönerapport på datorn. såååå skönt o få göra det på datorn. Känns väldigt gammaldax o fylla i på papper. haha. fast det är många gamla gubbar på jobbet som är oroliga att de inte ska klara av det. stackars. kommer nog o krångla för alla i början om det är svårt.

På lördag ska jag se mina husgudar!! THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES!!!! Nöjd!


o ja, Ebbot är lika galen som han ser ut på bilden!! =)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

JAAA!!! Du kommer till Stockholm!!!! Kommer du och hälsar på mig då??

2008-10-03 @ 14:28:31
Postat av: Helena

Hellu! Vem ska du till Liseberg med? :-)

2008-10-03 @ 18:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0