Rallybrudarna!

Igår hade jag biodejt med darling Helena. Vi käkade indiskt, shoppade reflexer o godis, tog en drink i baren på bion o såg Rallybrudarna! Jag tyckte den var helt underbart charmig. satt o log hela tiden!! hum 4,5/5 i betyg kan jag fax sträcka mig till!! fniss.

skönt att det är helg!!!! har inte varit en speciellt kul vecka. fyfan. sov 11h inatt!! min kropp är trött. fast nu är den nog ganska utvilad. ska ta tag i städandet hos grisarna o sen resten av lägenheten. hehe. linusen var sjuk igår men vi får se om han har piggnat till under natten. är ju tänkt att vi ska gå på ostfest hos staffan ikväll ju!

2v kvar tills min semester! (LÄÄÄNGTTAAAAR) å så är det bra att Lena kommer tillbaka till jobbet på tisdag. Robban har ju varit med anläggarna HEEELAAA denna veckan!! Så det har inte hänt så mycket hos oss i Majorna. hehe.


Zingo sitter o tittar ut på regnet o Oliver ligger o sover på mina innetofflor. Dax o ta tag i livet....


Kommentarer
Postat av: Karrow

Svar: Hehe, jaa..det var sött. ^^

2008-10-11 @ 14:20:07
URL: http://captainkarrow.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejhopp! Ha en trevlig helg:)

2008-10-11 @ 14:25:08
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0