Musisk höst.

Nu har jag beställt skivor från cdon.com:

...And Then There Was Timo

  

1

  

149 kr

  

  

149 kr

Communion (2CD)

  

1

  

159 kr

  

  

159 kr

Leaving On A Mayday - Ltd Deluxe

  

1

  

199 kr

  

  

199 kr

frakt 

29 kr

Totalsumma  

536 kr


Sååå nöjd. även fast ingen av skivorna med timo, soundtrack eller anna ternheim har släppts än. hehe. lääängtar!
just nu så är det mest oasis o travis nya som jag lyssnar på. 2 underbara plattor. o på fredag ska jag minsann vara frisk för då ska jag o annika gå o lyssna på nicolai dunger!!! han har sååå underbar röst! han ska lira med folk ur göteborgs symfoniorkester! blir nog magiskt!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Naaaj, du kan ju slippa frakten på CDON om du kikar på rabattkod.se. Där läggs det kontinuerligt ut en kod för fri frakt. Kolla in den sidan, kompis. :-) Kram

2008-10-15 @ 20:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0