Lövblåsning.

Idag kommer vi nog börja med lövhanteringen. Kommer att gå med en lövblås på ryggen resten av året. Inget kul alls. Kommer typ att ha en sånhära på mig. Fast inte just den sorten för det har vi typ bara 2st av. resten är skiiitgamla o spyr ut ännu mer avgaser. haha. Förra året hade jag o Lena "ghostbusters" låten som tema under lövblåsningen. haha.

Man mår skit av alla avgaserna. Sen är det en väldigt tung ryggsäck o gå o bära på. Man blir lite smått galen av att gå o kolla på fladdrande löv hela dagarna. o så är det enformigt o man kan inte prata med varandra. o så hittar jag som sagt var inte min mp3 spelare annars hade jag tänkt o ladda med ljudböcker. men men. för övrigt är det roligt med lövhanteringen? hum. fast någon måste ju göra det. hehe.  det roligaste är väl att man jobbar ihop med de andra lagen. kämpar mot gemensamma mål o så ser man ju direkt att det blir fint o rent o snyggt. hehe. Prio 1 idag kommer nog vara nya allén. Är något annat prio 1 så förstår jag inte varför!

Kommentarer
Postat av: Helena

Din stackare som måste blåsa löv i det här hemska vädret! :-( Lider med dig!

2008-10-20 @ 12:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0