Första dagen....med Mikael Persbrandt

Idag är det första dagen på min semester! weeee. plus att det är löning idag!! weeee. o så kom linus hem igår typ vid 23. weee. annars vet jag inte om det blir så himlans roligt idag. ska tydligen köra linus jävla turnébil till deras replokal och sen lämna tillbaka den i mölndal. kul. NOT! men men. får väl ställa upp. linus får ju ta  hand om mina animaler nästa vecka så...

funderar på att åka till gymet. eller gå promenix. hum. är ju roligare å åka till gymet tror jag. får nog bli att åka till gym iaf. väskan står ju packad så det är ju bara å åka iväg! =)

För övrigt tycker jag att min snygging nr 1: Mikael Persbrandt är sexigare än någonsin i serien ´Oskyldigt Dömd´ som går på tv på onsdagar.

Tänkte på det typ i förgår när jag såg ett jättegammalt avsnitt av Beck. Visst var han snygg där med. men nu.... MUMS.

Ska åka till stockholm i februari o se honom på stadsteatern när han spelar i "i väntan på godot". ska bli snajs. har sett honom på scen en gång innan. o det är mååånga årsen!

Kommentarer
Postat av: Nina ♥

svar: jobbigt att vara arbetslös :(



kram/nina

2008-10-27 @ 11:43:04
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: My - miljöbloggen

Hej, kolla gärna in mitt senaste inlägg; Rättigheter och skyldigheter, en jävla stor skillnad. Ha en bra dag!

2008-10-27 @ 13:14:16
URL: http://birch.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0