Puzzel - underskattat och bortglömt nöje?

Jag har den senaste veckan börjat puzzla igen. har köpt 2 helt underbara puzzel. ett på 500 bitar o ett på 1000 bitar. o så har jag köpt mig en puzzelmatta åså. så man kan rulla ihop puzzlet när man inte orkar puzzla mer o sen kan man rulla ut det o fortsätta puzzla. sååå smart!!!

Jag o Pappa puzzlade 1000 bitars hemma hos dem. jag började en em kl 15. sen hjälpte pappa till från kl 17. hade typ 1h paus för att kolla på Gute. o sen puzzlade jag till kl 23 o pappa till kl 1. sen puzzlade vi på fm/em dagen efter o blev klara till kl 15!!

Så skönt när man får bitarna o passa. Tiden bara flyger iväg när man puzzlar! avkopplande o roligt! fast det är klart. man blir ju frustrerad åså ibland. haha.





Pappa kollar in en bit..


Stoooort puzzel


ÄNTLIGEN är 1000 bitars klart!!

Kommentarer
Postat av: Monica

En sådan där matta låter ju smart, mitt problem är att jag inte har någonstans att låta pusslet ligga...

2008-11-11 @ 06:35:18
URL: http://www.metrobloggen.se/gealach
Postat av: Helene

puzzel är bra ja!

2008-11-11 @ 09:06:02
URL: http://kontrolleradgalenskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0