Puzzel o kändis.


Idag köpte jag 1000 bitars puzzlet "The Zoo". Självklart ett puzzel gjort av Jan Van Haasteren!!
Puzzlade klart ett 750 bitars med fotbollstema o började lite på the zoo. Men man blir lite snurrig av att puzzla för många timmar i sträck så nu får det minsann räcka med 3h puzzlade idag. hehe.

Jag o linus var o käkade på vårt stammisställe Alibaba innan idag. typ när vi var klara så började linus viska att det var en kändis som kommit in på alibaba. haha. mia skäringer (Mia o klara) var det minsann! Hehe. jag satt med ryggen emot men man känner ju igen hennes röst. Det vart fullt på alla borden så linus erbjöd henne o alla hennes ungar o man att de kunde sitta vid vårt bord för vi skulle ju precis gå. hehe.

Hua. har haft ont i huvudet hela dagen. Inget kul alls. Nu ska jag göra tacos o sen glo på tv i några timmar o läsa klart boken jag läser!

Va pysslar du med i helgen?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0