OASIS!!! Jag fick en tag i en oasis biljett!!! o så lite snack om USA.



WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE... efter MÅNGA om o men fick jag äntligen tag i en oasis biljett. de släpptes idag kl 9 o först fick jag sitta i kö i typ 20 min o sen så funkade inte swedbanks hemsida så det blev panik. tillslut så kollade jag runt lite o såg att man kunde köpa med visakort på ticknettast! puh!!  ska bli såååå kul o se mina barndomsidoler! =) o nya skivan är ju sååå himlans bra!! GLAAAAAAAAAAD!!!



Ja, man får väl inte skriva blogg idag utan o nämna usa valet? jaja. då får jag väl ge min syn på saken. det har varit så mycket tjat om detta val så jag har inte orkat lyssna, fram till igår vid 21.30 trodde jag att det stod mellan obama och en kvinna. eftersom det har varit såååå mycket tjat om att det skulle bli ett historiskt val, eftersom det stod mellan en kvinna o en svart man. men då har jag minsann missat nått! varför skulle det annars vara så historiskt vem som än vann? vad är det som skulle vara så historiskt om den gamla gubben hade vunnit?!??!!?

sen tycker jag att det är helt sjukt konstigt att det ska vara ett ståhej och massa uppesittarnatt på alla svenska tv-kanaler!?! förstår inte alls grejjen?! varför ska man följa ett val så slaviskt i ett annat land när man inte ens kan rösta?!?!?!
oki, att utgången kan vara bra o veta eftersom usa är sån supermakt o kan styra lilla sverige med vad de pysslar med. men varför följa deras val så slaviskt när vi endå inte kan vara med o rösta?! vilket annat land får sån ståhej i sverige när de ska byta regering?! o VEM sitter uppe hela natten för att kolla på ett val i ett annat land?! öööööö. förstår inte alls!?!  jag kollar inte ens när det är valvaka i sverige. haha. finns ju lixxom inget mer man kan göra om/när man har röstat.

jaja. jag får väl ta o läsa på då. haha.

va tycker ni?! tycker ni åså det är galet med uppesittarnatt?

Kommentarer
Postat av: Helena

Grattiiiis! :-D Du loggade väl inte in förrän 10 min innan biljetterna släpptes? Jag loggade ju in typ en timme innan och de sparkar ju ut folk 10min innan för att alla ska få samma chans.

Upptäckte också sen, efter att ha missat lite bättre biljetter till Melodifestivalen, att man ju kunde betala med kortet om man tog uthämtning hos Ticnetombud. Fan va sur jag blev..! :-/

2008-11-05 @ 10:17:20
Postat av: Evelina

Kolla in BuyorSell.blogg.se den stösta bloppisen, där DU kan annonsera GRATIS! Du kan ju också fynda bland alla annonser som ligger ut i bloggen nu.

2008-11-05 @ 11:34:19
URL: http://buyorsell.blogg.se/
Postat av: Kaksimas

Grattis till biljetten :)



Tycker det är helt rätt med valvaka för de som vill se på ett val som ändå påverkar hela världen :)

Historiskt sett så var det om McCain skulle vunnit så skulle han blivit den äldsta presidentet som valts, hehe :)

2008-11-05 @ 12:56:44
URL: http://portfolio.kunerus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0