Host Host

Gaa. har haft ont i halsen o haft hosta i några dagar. vart verkligen jobbigt när vi hade föreläsning mellan 11-14 idag. killade som bara den i halsen. hostade o drack massa vatten hela tiden. mår skit. får se om det blir mer jobbande denna veckan. jo det blir det så länge jag inte har feber. vet inte om jag har det nu. mår jävligt konstigt.

dax o laga nån slags mat o sen ska jag städa hos piggisarna. ikväll blir det bonde söker fru. o så får jag väl spela in oskyldigt dömd o roomservice åså! hehe.

ska du kolla på bonde ikväll?

Kommentarer
Postat av: Kaksimas

Krya på dig.



Nope det ska jag inte se på :D

2008-11-19 @ 17:59:41
URL: http://portfolio.kunerus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0