Dumma Liseberg!

Igår åkte jag o linus till liseberg för vi skulle se min jobbarpolare åka skridskor. hon är med i team surprise. de är typ 16st tjejer som åker konståkning samtidigt. de brukar vinna VM så det hade varit så kul o se dem. men men. väl framme kom vi inte in för korten vi hade gällde bara under lustgårdsutställningen som slutade typ sista sept. synd att det inte stod nått om det på kortet! gaaaaaaaaaaaa. dumma liseberg!!



vaknade 1h innan jag skulle gå upp. alltså 3.30. känns ju jävligt segt att man inte kunde somna om sen. suck. minusgrader idag åså. så jag sitter här med långkalsonger. haha. ska åka lite tidigare till jobbet o gräva fram min vinterjacka.

imorn skriver vi på kontraktet till lägenheten!! weeeeeeeee

vad har du för planer för veckan?!


Kommentarer
Postat av: Helene

hihi jag ska också skriva kontrakt i morgon!

2008-11-17 @ 10:36:03
URL: http://kontrolleradgalenskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0