Dålig vecka.

Gaa shit vilken dålig vecka det har varit på alla sätt o vis. skönt att det är fredag idag!!!! jobbet ska på after work o bowla men det kan jag ju inte göra med mitt knä så jag blev glad när brossan ringde o bjöd mig på middag ikväll. najs. ska ta med mitt nya spel åså! hoppas att det är bra. kostade ju bara 100 pix så det kanske är dåligt? haha.

igår fick jag linus o puzzla åså! det var roligt! han blev åså lite sådära manisk av det. fniss. fast han vägrade kolla på bilden av vad det förställer. hehe. 750 bitars puzzel är det som gäller nu. sååå skönt med puzzelmatta!

nedu. dax o dra till jobbet. minusgrader idag så det blir kaaaaalllttt o jobba ute. fniss.

va ska du göra i helgen?! p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0