morgonstund har guld i mun?

nopp. har mest käkat macka med feta/oliv keso, sallad o druckit te!


kl är 5.20 o jag har snart varit vaken i 1h. o nu ska jag ta o bege mig till jobbet. måste måste måste lyckas klura ut hur man får sidan fin. antar att jag måste sitta o grejja med html men det får väl gå. är det oki om jag inte skriver med stor bokstav i början av meningarna? nu får jag nog massa arga människor på mig som inte kommer att orka läsa bloggen. men det går mycket fortare att skriva om man hoppar över stor bokstav. haha.

för övrig så fick jag ju jobba över 3h igår. hoppas jag slipper det idag för jag är helt slut i kroppen. sååå stressigt på jobbet nu o så är det ju kort vecka åså. längtar tills nästa vecka när jag o lena ska på peace and love i borlänge!!! fan va många bra artister vi ska se då!! weeeee!!!

bäst just nu: att jag har världens bästa jobb
sämst just nu: att det är lite deppigt o stessigt på jobbet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0