minigolf med kusinerna

igår lirade jag o mina 2 kusiner emil o julia minigolf på den nya minigolfbanan i slottskogen. har ju lite hatkärlek till den eftersom jag har varit där o hjälpt till med perennerna o allt jävulskap runt det. men men. det var en skön minigolfbana men tooookmycket folk!!! 18 hål tog 2h för vi fick stå o vänta läääänge mellan varje bana. haha. fast det gjorde inget när man hade trevligt sällskap. emil träffar jag typ bara 1-2 ggr om året för han bor uppe i norrland så det vart kul o tjöta lite med honom!!

dax o åka o jobba. o sen tror jag minsann att det ska bli lite träning!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Godmorgon sötnos. Förlåt mig nu men jag tänker tipsa om en sida där du genom att besöker sidor och går med på erbjudande på gratis biobiljetter http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=50687 ha en bra dag. Snart bär det av för mig .

2008-07-22 @ 05:52:19
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0