Samma visa....

Ja det börjar väl bli lite tjatigt om att jag skriver att jag ska till af.. men jag ska dit idag åså. sen låter de mig vara tills den 8e januari. hehe. annars är det ju o packa som gäller. måste köpa de sista julklapparna åså! o ringa o fixa med telefoner o sånt som ska flyttas o pianot som ska flyttas.

o så fyller ju mormor år idag! grattis grattis. 82 tror jag minsann.

gaa. känner för att puzzla. fast jag borde nog packa istället. hehe. fast det är så roligt o puzzla.

borde även byta mailadress. har nån nått förslag?!

Kommentarer
Postat av: Helena J

Hm, byta mailadress? Why? :-)

polly_p@-nånting kanske?

2008-12-17 @ 11:46:28
Postat av: Helena

Varför hotmail, varför inte Gmail istället? Rekommenderar Gmail varmt. Den känns mer seriös, obegränsat med utrymme och du riskerar inte att bli av med adressen om du inte är aktiv på en månad. :-) Dessutom kan man nu välja bakgrund! :-)

2008-12-17 @ 13:49:50
Postat av: Kaksimas

Du kan byta till [email protected] billiga och bra webb-hotell på one.com :)

2008-12-17 @ 16:50:03
URL: http://portfolio.kunerus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0