Nytt Puzzel



Igår köpte jag nytt puzzel av Jan Van Haasteren. The Circus. 1000 bitar.
Har lagt det i nån flyttlåda nu. ska puzzla det sen när jag köpt nytt köksbord.
nu är jag sååå pepp på o köpa nytt köksbord. hehe. tar med mig 1000bitars
fotbollspuzzel av Jan till mamma o pappa i jul. har inte puzzlat det än. så
man har nått o göra i skogen. hahah.

Hängde även med darling helena igår. käkade indiskt o gick lite i affärer o
kollade in julspelet på götaplatsen. sämsta hittills tycker jag. vill ha mer
tomtar o mer göteborgsanknytning. handlade bara om fiskar typ. haha.

Kommentarer
Postat av: Linda

Oh jag vill med käka indiskt, synd att vi inte har ngn sådan restaurang här! Nu mår Blå bra, han är ute med sina kompisar i det fria:)

2008-12-19 @ 17:01:43
URL: http://dismonia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0