Konsert med Anna Ternheim.

Shiiiiiiit va konserten igår var bra! Lätt 5/5! Var ute i betongbyggnaden Röda Sten. 16M i tak! vart såå coolt innuti byggnaden. Anna vart helt fantastisk... som vanligt.. sveriges bästa kvinnliga sångröst! O hennes band var heeelt fantastiska. trummisen var asgrym. eller alla vart ju asgrymma. ståbas/bas o sen en tjej med helt otrolig röst som körade o körde trumpet, synt o klockspel. o sen helt fantastisk kille på cello o SÅG! vart hur coolt som helst. o sen 3 tjejer som körade. mäktigt o maffigt. synd att ingen ville hänga med. hade varit kul o dela denna stunden. o som tur var var det sittplatser så jag behövde inte oroa mig för om jag skulle orka stå upp. fniss.

äntligen fredag idag. ska till ikea med en gammal kompis efter jobbet. hoppas att det blir en bra dag idag!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jo, jag vet. Men deras första video var bättre på det sättet att alla fick synas (sök på youtube: Dollface - bad boy). Eftersom du inte ser va Martin spelar så syns de andra inte så mycket i denna videon ;) Han spelar gitarr.

2008-12-05 @ 11:15:48
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0