Ikea

Varit o Shoppat på IKEA i em med min kära vän M. Shoppade för typ 700 pix. bland annat denna supersöta bricka. med tillhörande glas och underlägg. köpte även kuddar till nya soffan o filt o burkar o badrumsmattor o lite annat smått o gott =) är ju inte så svårt o bli lurad o köpa fina grejjer. hehe

annars har inte kvällen varit så rolig alls. linus är bakis o vääääldigt gnällig. sux. jag ska nog minsann stanna kvar i mitt rum resten av kvällen. kolla på ROBINS snart! kanske börja läsa någon bok åså.

Imorn får man väl börja packa o sen ska jag till A på kvällen.

Va händer hos dig i helgen?



Kommentarer
Postat av: Helena

Oooh, glasen, underläggen och brickan var ju sååå söta! :-) Gaaah!

2008-12-16 @ 10:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0