WoW dag 2....

Eller igentligen är det ju dag 3. var ju på petter i torsdags =)

det var svinkul igår iaf! Jag såg Mando Diao, Franz Ferdinand, Grinderman och Broder Daniel. Sen såg jag valda delar av andra konserter åså. men man måste ju ladda om efter en bra konsert. då e det jobbigt o springa på nästa. Bäst igår var Björn Dixgård (från mando), mest för att han är så jävla snygg o sexig. haha. Sen kommer Franz... Mando ... o Grinderman..

vart sorgligt med broder daniels sista konsert.

sämst igår var att det tog 50 min att ta sig till bilen (som stod 7min ifrån mig) efter att BD slutat spela. fyfan. men ikväll åker jag hem innan sista bandet så det ska nog gå lite fortare. Idag ska jag se José, ceasars, nerd, håkan, lill kim, kellis. hum. ja nått sånt blir det. kommer lägga upp bilder nån annan dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0