Till sjukan...

idag ska jag till sjukan o kolla upp mitt knä som har krånglat typ hela året. är så trött på att ha ont i det hela tiden. även i vila. suck. tar verkligen på psyket o ha ont hela hela dagarna/nätterna. suck. ska jag ha det såhär hela livet så kommer inte livet o bli speciellt långt som det känns nu. ne fyfan. men men. det hjälper inte med medicin o inte med träning så det borde väl bara vara operation kvar o det känns väldigt läskigt för jag har aldrig opererat mig innan. men men. om det kan göra att jag slipper ha så ont hela tiden så är jag nöjd!

idag på morgonen har jag lyssnat på serial cynic's låt 980819. fatta coolt att de förmodligen skrev den för 10 årsen! var verkligen värt o lyssna på! de är/var väldigt bra!

stackars linelusen är jättesjuker =( krya på dig älsk!

hade 47 besökare på bloggen igår!!!!!!! o fax 5st som skrev kommentar. o det var kanske för att jag hade en fråga. t.k hade rätt det var triathlon (hur fan det nu stavas) som de visade på tv på morgonen igår! =)

Dagens fråga är om Carolina Klûft kommer att ta OS-medalj i längdhopp....

Kommentarer
Postat av: Helena

Hur gick det hos läkaren? Försökte ringa dina mobiler men inget svar. :-/

2008-08-19 @ 10:44:49
Postat av: Helene

Hoppas att doktorn hittar felet med knät och att det går att fixa på något sätt!

2008-08-19 @ 11:11:02
URL: http://kontrolleradgalenskap.blogg.se/
Postat av: Helena

Tack för att du ställer upp med grisarna! :-) Du är guld värd! Nästa år får vi åka själva, du och jag! ;-P

2008-08-19 @ 12:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0