Snabbt snabbt

ååh så skönt med ny dator. min gamla var typ 7 år gammal så den gick ju inte sååå snabbt direkt. tog tex. 30 min o starta upp. hehe. jag har inte fixat med alla program o sånt till nya datorn än. men det kommer väl. får väl börja vänja mig vid att ha en stooor skärm åså. widescreen!! känns lite ovant men det blir nog bra. ska skaffa bättre internet åså tror jag! skärmen är ju större än min tv. haha!

Kanske blir utomlandsresa för min del åså iår! weee. grekland får det minsann bli iår åså! god mat o skönt land.
längtar efter att ligga på beachen o bara sola o läsa bra bok o lyssna på musik o bada i hav och kanske i pool åså. o sen käka ute varje kväll o dricka paraplydrinkar! najs najs najs!!


Igår åkte jag o mamma o pappa en runda på landet. plockade kantareller o åkte till en stuga som de hyr av en släkting. längtar verkligen till att få bo på landet. fan va gött. är så himlans trött på storstadsliv nu. fyfan. passar inte in i storstad alls. nopp nopp. vill till lugnet på landet.....

Kommentarer
Postat av: Kaksimas

Hittade du kantareller? Hittande inte en enda när jag var ute letade för någon helg sen. :/

2008-08-25 @ 01:07:48
URL: http://portfolio.kunerus.com
Postat av: Helena på Rhodos :-)

Oooh, vem ska du åka till Grekland med? :-) Semestern tar slut alltför fort. Nu är vi inne på sista veckan. :-/

2008-08-25 @ 09:03:53
Postat av: Corneli

Det är väl med mig polly ska åka med.

2008-08-29 @ 09:50:04
Postat av: Cornelia

Så, nu blev namnet rätt.

2008-08-29 @ 09:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0