Semester och Way Out West

WEEEEE. nu har jag ÄNTLIGEN semester. Känns som det var väldigt längesen jag bestämde min semestervecka (maj nångång). o nu är det äntligen dags o få vara lite ledig. 6 dar har jag! så sammanlagt blir det 10 dar som jag kan få sova ut! weee. känns SÅ bra.


Känns även SÅÅ bra att sitta vid datorn med mitt rosa söta festivalarmband! ikväll ska jag nog på klubb o se petters 10års grejs med 16st gästartister!! kan bli snajs. om man orkar vara vaken så länge bara. ska käka snart o sen sooova sooova så ska jag nog klara gå på spelning kl 23!! hehe.

imorn drar way out west igång på riktigt! eftersom jag jobbar i slottskogen så har jag sett hur de byggt upp festivalen så jag har varit peppad hela veckan!!

Kommentarer
Postat av: Kaksimas

Ha det så trevligt på din semester nu :D

2008-08-07 @ 23:47:51
URL: http://portfolio.kunerus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0