Pirog, promenad, stand up och TIMO




Igår hängde jag o Linus lite i stan på kulturkalaset. skulle kolla om det gick o hitta nått kul, men det var bara skit överallt så jag käkade en fetaost pirog på kungstorget (tack helena för tipset) o sen åkte vi hem.

idag har vi gått typ 1,5h i skogen. varit skönt. gick runt lite sjöar o sånt.

Tittat på söta fåglar.


Jag hade på mig min senaste Timotröjja! ska ju se honom på kungstorget ikväll!!
ska även på stand up kväll innan dess. kan bli en trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Helene

hehe Timo kommer väl strippa som vanligt??

2008-08-15 @ 16:38:32
Postat av: polly

vet ej. var inte kvar så länge.

2008-08-16 @ 15:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0