OS och Semester

Jag har haft några lata semesterdagar nu. festat lite o hängt på stan o kollat på HELLSONGS!, kollat på OS och kollat på "rena rama rolf" (såååå kul o se på nu när man bor i götet o fattar vilka ställen de snackar om o så), kollat på film. ja o  så har jag varit på ikea.. skulle köpa dörrknoppar .... men handlade för typ 500pix! dumma ikea! de ska bara lura på en en massa fina saker hela tiden!!



Åhhh jag har sett NICK CAVE!! i Grinderman på WoW. det var stort!!


Underbara Mando Diao... o så är jag ju lite kär i BJÖRN DIXGÅRD! så sexig!

Kommentarer
Postat av: Helena

Har ni köpt Rena Rama Rolf-avsnitten eller går de på TV?? :-) Vill seee!

2008-08-13 @ 10:33:26
Postat av: polly

hehe. köpt 4 dvder =) du får låna dem sen =) de är jätteroliga o se. skrattar så jag håller på o dööö

2008-08-14 @ 11:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0