Operation...

Var hos doktor idag. eller överläkare. hon var helt konstig. var längesen jag träffade en sån kall och otrevlig person. kändes som hon inte brydde sig ett dugg vad jag sa eller hur jag mår. suck. knäppaste var att hon frågade mig "vill du bli opererad?". hum. det är väl hon som ska avgöra det. så jag frågade "vad tycker du?". då sa hon att det var upp till mig??!?! öööö. jag har aldrig blivit opererad så jag vet ju inte. suck. helt galet var det iaf. försökte skämta lite med henne o sa "ja det blir ju inte värre av en operation" då svarade hon kallt "jo det kan det visst bli"!!!!??!?!?!

blev inte alls klok på nått hon sa. men tillslut så sa jag att jag går med på operation. jag kan få vänta upp till 6 månader =(

nått som är kul är iaf att pappa har beställt en dator till mig!!! weee. min dator har jag haft i typ 8 år. det tar 30 minuter o starta upp den så jag är såååå glad att jag snart får en ny dator!! pepp pepp peppar.

snart kommer helena hit med sina grisar. hon o pilen ska åka till rhodos imorn! (nejdå inte alls avis. vem ska jag åka till grekland med iår?)


hum. dildo eller vatten? säljer de på turklivs där jag bor!!



kort på mig sett uppifrån =) gått ner 11kg hittills iår (19/8 08) och 14cm i midjan. måttet visar min midja när jag började min nedgång innan iår....


en bit på väg till snyggare jag! =) stolt över hur långt jag kommit iaf!

Kommentarer
Postat av: Helene

ang, vattnet: hahahaha

ang. måttet: Jävla duktigt!

2008-08-19 @ 18:39:40
URL: http://kontrolleradgalenskap.blogg.se/
Postat av: Helena

Faan vad du är bra! GRYMT duktig som gått ner så mycket. impad Kraaam!

2008-08-19 @ 21:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0