Bio x 2

Det har verkligen varit en skön o soft helg. Har inte haft nått planerat utan bara slappat o fångat dagen. just nu sitter jag o kollar ut på regnet som öser ner, njuter med hela kroppen att jag faktiskt är på rätt sida av regnet. imorn ska jag ju jobba o då kommer jag o vara ute i regnet så nu känns det sååå skönt o slippa vara i regnet. haha.

igår var jag på bio med älsk. vi såg arkiv x. den var väl sådär. 3/5 kan jag nog sträcka mig till. lite slött tempo och inte så mycket till story. på väg till bion så såg vi en trafikolycka. en grå porche som det var mos av. stackars. såg inte va den andra bilen var för nån för det var alldeles fullt med blåljusmänniskor runt den.

fick p-bot igår åså. 600kr! det är polisens fel! de stängde av vägen där jag brukar parkera så jag parkerade på ett ställe där jag tydligen inte fick parkera även fast jag betalade p avgift! fyfan säger jag bara.

när jag kom hem  så kollade jag på första batmanfilmen. ska se batman 2 kl 2 idag! första filmen var hur bra som helst så jag e verkligen peppad på batman idag! attans så sexig C. Bale är. mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0